Zajednička aktivnost škola partnera u prosincu

Zajednička aktivnost škola partnera u prosincu

U mjesecu kada je duh ljubavi i empatije prema drugom jače i više izražen ideja o izradi straničnika s posebnim porukama između škola partnera je rezultirala lijepo izrađenim straničnicima koji nose različite poruke o ljubavi, čitanju, pomaganju koje su učenici sami smislili na satu hrvatskog jezika i one koje su pronašli na satu razrednika u Google tražilici najljepše poruke. Škola partner koja je dodijeljena za razmjenu straničnika je OŠ iz Lipika. Učenici su na satu INA izrađivali straničnike u programu Canva i iste poslali na adresu škole partnera. Straničnike koje su na satu likovne kulture sami ilustrirali, rezali zatim plastificirali odlučili su podijeliti svojim vršnjacima u školi i njihovim učiteljima koji su im za to iskazali zahvalu i radost.

Učenici su u ovoj zajedničkoj aktivnosti ostvarili ishode iz međupredmetnih tema:

  • goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
  • osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
  • osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
  • osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
  • osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
  • osr C.1.3. Pridonosi skupini.
  • odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
  • odr C.1.2. Identificira primjere dobroga odnosa prema drugim ljudima.
  • uku A.1.3.3. Kreativno mišljenje. Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje pri učenju i rješavanju problema.
  • uku C.1.4.4. Emocije. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje te kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
  • uku D.1.2.2. Suradnja s drugima. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
  • pod A.1.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
  • pod B.1.2. Planira i upravlja aktivnostima.
  • ikt A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima.
Datum objave: 18. veljače 2024.

Pročitajte još

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Učenici su cijelu godinu marljivo učili pod mentorstvom učiteljice Marije Ujević Nenadić i stručnih suradnika, sudionika u projektu o pravilnom komuniciranju i povjerenju u međuljudske odnose te su radili na izgradnji samosvijesti i osjećaju samokontrole.

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down želi se upoznati i upozoriti na ovaj poremećaj te potaknuti na veće poštivanje prava ljudi s Downovim sindromom, potaknuti razumijevanje i nastojanje za poboljšanjem njihovog položaja u društvu.

Skip to content