Svjetski dan mentalnog zdravlja

Svjetski dan mentalnog zdravlja, 10. 10. 2022.

Slogan ovogodišnjeg Svjetskog dana mentalnog zdravlja „Učinimo mentalno zdravlje i dobrobit za sve globalnim prioritetom“. Cilj mu je potaknuti na ulaganje u sustav podrške mentalnom zdravlju i naglasiti važnost koju ima promicanje mentalnog zdravlja. 

Ovogodišnja tema skreće nam pažnju na potrebu za usmjeravanjem na one preventivne intervencije koje vrednuju, promiču i čuvaju mentalno zdravlje, čime možemo prevenirati smetnje mentalnog zdravlja. Te intervencije trebaju zahvaćati čitav razvojni put čovjeka, od ranog djetinjstva do starosti, a njihova je implementacija u ovom projektu „Odraz u zrcalu/ Mirror Image“ važna kako bi bili spremniji nositi se s izazovima za mentalno zdravlje koji nam predstoje. Budući da je mentalno zdravlje neodvojivo od tjelesnog, važno je posvetiti mu pažnju koju zaslužuje i učiniti ga prioritetnim.

Učenici su na Satu razrednika upoznali pojmove mentalno zdravlje i mentalna higijena. Povezali smo znanje iz Prirode i društava o tjelesnoj higijeni i zašto je ona važna za zdravlje s mentalnom higijenom i na koji je način održavati. Nakon razgovora učenici su se podijelili u skupine. Prva skupina je izradila zelenu vrpcu, međunarodni  znak i simbol solidarnosti i potpore mentalnom zdravlju, te cilju smanjenja stigme i diskriminacije. Druga skupina je crtala ono što što im oduzima vrijeme i ometa svakodnevni zdravi mentalni razvoj. Treća skupina je lijepila crteže i izrađivala plakat. Četvrta skupina je u programu Canva izradila poster.Izdvojili su što vole raditi u školi i u čemu uživaju.

Ovom projektnom aktivnosti ostvarili smo međupredmetne teme:

  • zdr B.1.2 / B. Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju,
  • ikt D.1.3. Učenik uz učiteljevu pomoć oblikuje postojeće uratke i ideje služeći se ikt-om,
  • osr A.1.1. Razvija sliku o sebi,
  • osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije,
  • osr C.1.3. Pridonosi skupini,
  • uku C.1.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju,
  • osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih,
  • pod A.2.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja,
  • uku B.1.4. Samovrednovanje/samoprocjena-na poticaj i uz pomoć učitelja procjenjuje je li uspješno riješio zadatak ili naučio.
Datum objave: 18. veljače 2024.

Pročitajte još

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Učenici su cijelu godinu marljivo učili pod mentorstvom učiteljice Marije Ujević Nenadić i stručnih suradnika, sudionika u projektu o pravilnom komuniciranju i povjerenju u međuljudske odnose te su radili na izgradnji samosvijesti i osjećaju samokontrole.

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down želi se upoznati i upozoriti na ovaj poremećaj te potaknuti na veće poštivanje prava ljudi s Downovim sindromom, potaknuti razumijevanje i nastojanje za poboljšanjem njihovog položaja u društvu.

Skip to content