Međunarodni dan tolerancije

Međunarodni dan tolerancije, 16. studenog 2022.

Zbogom, nasilje! Dobro nam došla, tolerancijo!

Pokrenuli smo raspravu pitanjima:

  • Koji sve oblici nasilja među vršnjacima postoje (posebnu pozornost pridali smo  psihičkom nasilju)
  • Susrećete li se često s nasilnim ponašanjem prema sebi/drugima?
  • Kako reagirate u tim situacijama?
  • Jeste li upoznati s pojmom ”cyberbullying”? 
  • Jeste li vi možda nasilni prema nekome, a da do sada niste bili ni svjesni? 
  • Razmislite kako osvijestiti ostale učenike o problemu psihičkog nasilja preko interneta koje postaje sve većim problemom.

Svaki učenik je dobio papirić na kojem je trebao napisati jedan od slova (tolerancija) i ukrasiti ih bojom i oblikom po izboru. Boja simbolizira ono što za njih predstavlja nasilje (npr. plava zbog modrica, crna zbog tuge i sl.) te su trebali objasniti svoj izbor.Zapisali smo zajedničke zaključke. Na satu Likovne kulture tehnikom voska i vodene boje svatko je ocrtao svoj dlan i oslikao ga. Složili smo slagalicu i time pokazali kako se različitost može spojiti i stvoriti zajedništvo. Ispunili smo Radni listić preuzet sa stranice  Perak-Kozic-Pavlovic-Oboji-svijet-tolerancijom.

Ovom projektnom aktivnosti ostvarili smo međupredmetne teme:

  • Zdr B.1.2.C Prepoznaje i uvažava različitosti,
  • zdr B.1.2 / B. Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju,
  • ikt D.1.3. Učenik uz učiteljevu pomoć oblikuje postojeće uratke i ideje služeći se ikt-om,
  • goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu,
  • zdr B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenog ponašanja,
  • osr A.1.1. Razvija sliku o sebi,
  • osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije,
  • osr C.1.3. Pridonosi skupini,
  • uku C.1.3. Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju,
  • osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih,
  • pod A.2.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja,
  • uku B.1.4. Samovrednovanje/samoprocjena-na poticaj i uz pomoć učitelja procjenjuje je li uspješno riješio zadatak ili naučio.
Datum objave: 18. veljače 2024.

Pročitajte još

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Učenici su cijelu godinu marljivo učili pod mentorstvom učiteljice Marije Ujević Nenadić i stručnih suradnika, sudionika u projektu o pravilnom komuniciranju i povjerenju u međuljudske odnose te su radili na izgradnji samosvijesti i osjećaju samokontrole.

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down želi se upoznati i upozoriti na ovaj poremećaj te potaknuti na veće poštivanje prava ljudi s Downovim sindromom, potaknuti razumijevanje i nastojanje za poboljšanjem njihovog položaja u društvu.

Skip to content