Četvrta projektna radionica – Međunarodni dan solidarnosti

Četvrta projektna radionica – Međunarodni dan solidarnosti

Kako bi se učenicima približila važnost solidarnosti i kako bi istu mogli bolje razumijeti povezali su sat razrednika i sat hrvatskog jezika na kojem su pogledali crtani film“ Božićna bajka“ nastao prema istoimenoj knjizi Nade Iveljić. Nakon odgledanog crtanog učenici su razgovarali i donijeli svoje zaključke koji su proizašli nakon uočene jasne namjere o ukazivanju na dobrotu, solidarnost i humanost. Na kraju sata učenici su podizali  kartone s kvačicama na pitanja koja su naučili, o kojima još trebaju učiti i o onome što ih zanima a voljeli bi učiti.

U današnjem svijetu kojeg prati nesigurnost i strah u svim segmentima življenja, cilj i svrha ove radionice je kako kod učenika te i nas samih potaknuti dobro djelo šireći pri tom ljubav i poticati druge na socijalnu osjetljivost, suodgovornost i djelatnu ljubav.

Mi smo pokušali ispuniti prostor oko nas dobrim tako što smo sudjelovali u dvije aktivnosti  širenja dobra.

U Caritasovoj akciji „ Za 100 radosti“ učenici su dali svoj novčani doprinos koji će se proslijediti potrebitima.

U aukciji za udrugu Kolibrići „Zagreb Firefighter Stair Challenge“ učenici su novčano licitirali za sliku autorice Danijele Kvesić. Pomoću prikupljenog novca kupiti će se predviđena pomagala i tako pomoći djeci koja su vitalno ugrožena i njihovim roditeljima.

Učenici su ovom projektnom radionicom ostvarili međupredmetne teme:

  • goo A.1.1. Ponaša se u skladu s dječjim pravima u svakodnevnom životu.
  • goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu.
  • goo C.1.2. Promiče solidarnost u razredu.
  • goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
  • osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
  • osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
  • osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
  • osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
  • osr C.1.3. Pridonosi skupini.
  • odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
  • odr C.1.2. Identificira primjere dobroga odnosa prema drugim ljudima.
  • uku A.1.3.3. Kreativno mišljenje. Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje pri učenju i rješavanju problema.
  • uku C.1.4.4. Emocije. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje te kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
  • uku D.1.2.2. Suradnja s drugima. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
  • B.1.1.A Razlikuje primjereno od neprimjerenoga ponašanja.
  • B.1.2.B Razlikuje osnovne emocije i razvija empatiju.
  • B.1.2.C Prepoznaje i uvažava različitosti.
  • pod A.1.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
  • pod B.1.2. Planira i upravlja aktivnostima.
  • ikt A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima.
Datum objave: 18. veljače 2024.

Pročitajte još

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Uspješno završen projekt „MIRROR IMAGE“

Učenici su cijelu godinu marljivo učili pod mentorstvom učiteljice Marije Ujević Nenadić i stručnih suradnika, sudionika u projektu o pravilnom komuniciranju i povjerenju u međuljudske odnose te su radili na izgradnji samosvijesti i osjećaju samokontrole.

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Svjetski dan osoba s Downovim sindromom

Obilježavanjem Svjetskog dana sindroma Down želi se upoznati i upozoriti na ovaj poremećaj te potaknuti na veće poštivanje prava ljudi s Downovim sindromom, potaknuti razumijevanje i nastojanje za poboljšanjem njihovog položaja u društvu.

Skip to content