Zajednička aktivnost škola partnera u prosincu
U mjesecu kada je duh ljubavi i empatije prema drugom jače i više izražen ideja o izradi straničnika s posebnim porukama između škola partnera je rezultirala lijepo izrađenim straničnicima koji nose različite poruke o ljubavi, čitanju, pomaganju koje su učenici sami smislili na satu hrvatskog jezika i one koje su pronašli na satu razrednika u Google tražilici najljepše poruke. Škola partner koja je dodijeljena za razmjenu straničnika je OŠ iz Lipika. Učenici su na satu INA izrađivali straničnike u programu Canva i iste poslali na adresu škole partnera. Straničnike koje su na satu likovne kulture sami ilustrirali, rezali zatim plastificirali odlučili su podijeliti svojim vršnjacima u školi i njihovim učiteljima koji su im za to iskazali zahvalu i radost.
Učenici su u ovoj zajedničkoj aktivnosti ostvarili ishode iz međupredmetnih tema:
- goo C.1.3. Promiče kvalitetu života u razredu.
- osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem.
- osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih.
- osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije.
- osr C.1.2. Opisuje kako društvene norme i pravila reguliraju ponašanje i međusobne odnose.
- osr C.1.3. Pridonosi skupini.
- odr A.1.1. Prepoznaje svoje mjesto i povezanost s drugima u zajednici.
- odr C.1.2. Identificira primjere dobroga odnosa prema drugim ljudima.
- uku A.1.3.3. Kreativno mišljenje. Učenik spontano i kreativno oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje pri učenju i rješavanju problema.
- uku C.1.4.4. Emocije. Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje te kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju.
- uku D.1.2.2. Suradnja s drugima. Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.
- pod A.1.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
- pod B.1.2. Planira i upravlja aktivnostima.
- ikt A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima.