U projekt “Pretežno vedro” OŠ Tin Ujević Krivodol prvi put se uključila školske godine 2025./2026. Projekt se provodio kroz listopad i studeni 2025. godine u suradnji sa Službom za mentalno zdravlje Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije. Aktivnosti su bile namijenjene učenicima šestih razreda, s ciljem poticanja razvoja socioemocionalnih vještina, jačanja svijesti o važnosti prepoznavanja i izražavanja emocija te osnaživanja učenika za asertivnu komunikaciju. Projekt je osmišljen kao univerzalni pristup prevenciji razvoja ovisnosti.
U projektu je sudjelovalo ukupno 22 učenika šestih razreda, uz stručnu podršku školske psihologinje i školske pedagoginje.
U sklopu projekta provedeno je pet radionica, tijekom kojih su učenici obrađivali sljedeće sadržaje:
- Asertivna komunikacija
- Osnovne emocije i njihove karakteristike
- Prepoznavanje emocija kod sebe i drugih
- Načini adekvatnog izražavanja emocija
Radionice su bile interaktivnog tipa te su uključivale različite aktivnosti usmjerene na poticanje aktivnog sudjelovanja učenika, međusobnu suradnju i razvoj komunikacijskih vještina. Učenici su također upoznati s edukativnom igrom “Pretežno vedro”, u kojoj su rado sudjelovali te kroz nju dodatno uvježbavali prepoznate vještine.
Nada Runac i Ina Rebić


