Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Poštovani roditelji i učenici,

sukladno Protokolu  o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama Škola će se od 7. siječnja 2025. godine zaključavati. 

Ovaj protokol izrađen je s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.

Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike (u daljnjem tekstu: roditelji) i druge vanjske posjetitelje.

Ulazna vrata Škole, kao i svi ostali ulazi ili izlazi, biti će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana u načelu 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave.

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove. Tijekom velikog odmora učenicima Škole nije dopušten izlazak izvan vanjskih prostora školske ustanove.

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava radnik na ulazu u školsku ustanovu. Najava dolaska u Školu dogovara se s razrednikom/com razreda kojem učenik/ica pripada.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima ili predmetnim učiteljima obvezni su poštovati raspored koji objavljuje Škola.

Radnik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:

  • učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
  • drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.).

Sigurnosni pregled učenika i njihovih predmeta mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici tijekom održavanja nastave. Osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

O dodatnim mjerama jačanja razine sigurnosti u OŠ „Tin Ujević Krivodol“ bit ćete pravovremeno obaviješteni te Vas molimo za razumijevanje u provođenju gore navedenih mjera.

Datum objave: 6. siječnja 2025.

Pročitajte još

Dani kruha i plodova zemlje u našoj školi

Dani kruha i plodova zemlje u našoj školi

U srijedu, 15. listopada 2025. godine, učenici i učitelji naše matične škole proslavili su Dane kruha i plodova zemlje prigodnom priredbom.Tom su prilikom učenici sa svojim učiteljima uredili razredne stolove bogate pecivima, kolačima i jesenskim plodovima, koje su...

Posjet učenika osmih razreda Vukovaru

Posjet učenika osmih razreda Vukovaru

Od 25. do 27. rujna učenici osmih razreda  sudjelovali su na terenskoj nastavi u Vukovaru u sklopu projekta „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“. Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani...

Početak školske godine

Nastava u školskoj godini 2025./2026. počinje u ponedjeljak, 8. rujna 2025. godine, u 7 sati i 45 minuta (u matičnoj i u područnim školama). Učenici će prvi dan nastave imati samo prvi školski sat. Prijevoz učenika putnika organiziran je autobusima kao i prethodnih...

Skip to content