Moj jezik, materinji

Ovu školsku godinu učenici 4. razreda i učiteljica Marija Ujević Nenadić uključili su se u eTwinning projekt Moj jezik, materinji autorice Sandre Vuk. Projekt će se provoditi od rujna 2024. do lipnja 2025. godine.

Ciljevi projekta:

Jezične kompetencije: projekt ima za cilj razvijati jezične kompetencije učenika za očuvanje hrvatskog jezika, koji je jedan od jezika Europske unije. Kroz projektnu suradnju, učenici će poboljšati svoje razumijevanje i vještine u materinskom jeziku.

Suradničko učenje: projekt će poticati kompetencije suradničkog učenja. Učenici će zajedno raditi na očuvanju jezika i dijeliti svoje znanje s drugima.

Prezentacijske kompetencije: kroz projekt će se razvijati kompetencije nastupa učenika, uključujući prezentiranje, komuniciranje, rad u malim skupinama, istraživanje i kreativno razmišljanje.

Digitalna riznica: učenici će stvarati digitalnu riznicu različitih materijala vezanih uz jezik, uključujući jezične igre, digitalne postere, digitalne oblake riječi, razredne plakate, razredne rječnike i digitalnu mobilnu aplikaciju s objašnjenjima tradicijskih riječi.

Projekt će potaknuti učenike da se aktivno uključe u očuvanje i promociju hrvatskog jezika te razviju raznovrsne kompetencije, uključujući jezične i digitalne vještine.

Projekt će rezultirati stvaranjem vrijedne digitalne zbirke jezičnih materijala te dijeljenjem primjera uspješnih praksi među projektom sudionicima.

Projektne aktivnosti

Mjesec hrvatske knjige

Mjesec hrvatske knjige od 15. listopada do 15. studenog obilježili smo čitanjem Priče iz Vukovara, Siniše Glavaševića te pisanjem činkvine o gradu heroju. Time smo obilježili Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Učenici...

Europski dan jezika

Na inicijativu Vijeća Europe 2001. godine, Europski dan jezika obilježava se 26. rujna. Glavni su ciljevi obilježavanja Europskog dana jezika: upozoriti građanstvo na važnost učenja jezika i poticati učenje većeg broja jezika kako bi se povećala višejezičnost i...

Skip to content