I ovu školsku godinu 2023./2024. učenici trećeg razreda PŠ Grubine uspješno su završili aktivnosti projekta 100. dan u školi autorice Sandre Vuk i suautora. Kroz projekt ih je vodila njihova razrednica Marija Ujević Nenadić. Cilj projekta je organizirati i proslaviti 100. dan učenika u školi. Razvijati vještine prezentacije i javnog nastupa učenika, kulturnog ponašanja, dramsko-recitatorske, jezične, glazbene i plesne vještine. Samostalno sudjelovati u različitim aktivnostima koji imaju zajednički cilj obilježavanja 100. dana u školi. Sadržaj je međupredmetno povezan. Učenici uče u skupinama, individualno, istražuju mogućnosti, sakupljaju materijal, izrađuju materijal koji je povezan s brojem 100. Učenici su na satu razrednika upoznati s projektom i aktivnostima koje će raditi u samom projektu. Projekt je predstavljen i roditeljima na 1. roditeljskom sastanku. Roditelji su upoznati s ciljevima, radnim postupkom i očekivanim rezultatima. Također su roditelji potpisali privolu/suglasnost kojom se slažu da se imena, fotografije i videozapisi njihovog djeteta objavljuju u svrhe projekta.
Kroz veljaču su se pripremali sadržaji i materijali primjereni dobi učenika. Organizirani su radni centri. Svi učenici su riješili radne zadatke u svakom pojedinačnom centru. Prva aktivnost je bila ispisati što više riječi u sto sekundi te su od tih riječi pisali priču u radnom centru 3. Radni centar 1 bio je najglasniji jer se pjevala himna 100. dan škole koju su učenici svirali izabranim instrumentom. U radnom centru 2 učenici su rješavali matematičke zadatke u igri „Tko će prvi do broja 100“. Radni centar 4 bio je maštovit. Učenici su trebali izrezati sto svojih dlanova u zelenoj, ružičastoj i plavoj boji kako bi mogli izraditi logo kojim će kasnije 28. veljače obilježiti Dan rijetkih bolesti. Radni centar 5 je bio od izrazito velike vžnosti. Učenici su u brošuri „Sigurni s Neticom“ čitali savjete i pravila ponašanja na internetu. U Radnom centru 6 učenici su u programu WordArt ispisivali riječi asocijacija kada čuju ime projekta „1oo dan škole“. Između prelaska u centre ako bi pojedini još bio zauzet učenici su imali priliku ispisati „ Što nam je učiteljica ponovila 100 puta?“. Na kraju svih aktivnosti učenici su ispunili evaluaciju i dobili zasluženu diplomu za uspješno odrađene sve zadatke. Učiteljica je također ispunila evaluaciju za koju je dobila zahvalnicu od autorice projekta za sudjelovanje u projektu.
Marija Ujević Nenadić